dilluns, 24 d’octubre del 2011

SAL ALMAZUELAS CINQUÈ BLOC


Aquest és el 5è boc del SAL de les almazuelas. Cada mes hem de fer 2 blocs, i aquest és el primer del més d'octubre, (vaig tard! encara he de començar el segon del més d'octubre).
Aquesta tècnica és molt entretinguda i 2 blocs per més per mi sóm una mica massa, però ho vaig intentant.
Ho faig tot a mà, crec que es podria fer a màquina, però el punt queda mès fort, i em fà ràbia que llavors es descusi durant l'ús de la manta.

Aquest bloc està format per 4 parts diferenciades entre elles hi ha dos blocs diferents de els altres dos, i així es dibuixa un cor. Jo no sóc de cors, però quan segueixes un SAL... ja se sap.
La roba groga és la que va sobrar de les bates escolars de l'any passat, i la blava era d'un vestit meu que em vaig fer fa uns 20 anys.