dissabte, 17 de desembre del 2011

DEAR JANE

He decidit continuar el Dear Jane pel meu compte i no seguir el SAL, per diversos motius que no venen al cas. Agraeixo a la Joven Puntera el seu SAL, i espero que continuï el seu projecte. I gracies a aquest SAL em vaig animar a començar un Dear Jane, si no potser no ho hagués fet mai. Com que ara seguiré pel meu compte ho faré per ordre, ja que així al triar els colors ja penso amb els blocs veïns.
He començat per fila A, he preparat tots els patrons i ara he d'anar-los cosint.


Avui us ensenyo el bloc A-1.

Molts dels blocs els sé fer sense tutorial, però si no miro 2 blocs que hi ha molts tutorials penjats i així soluciono els dubtes que tinc.
http://eldearjanedepatchworkpassion.blogspot.com/
http://thatquilt.blogspot.com/

3 comentaris:

  1. Te ha quedado fantástico!! yo tambien estoy en ese sal pero esta parado asi que tendré que seguir también por mi cuenta aunque rebeka http://rebekapassionpatch.blogspot.com/2011/12/mariaaaaaaaaaaaaa-tu-ya-sabes-quien.html comenta que en enero va a comenzar tutos tambien del Dear Jana, pues asi tambien es una ayuda jeje, un abrazo y feliz domingo

    ResponElimina
  2. Estic completament d'acord amb la teva decissió, jo m'he refredat molt fins el punt que he pensat en deixar-ho, però potser pasat aquestes festes faci com tú, jo també amb regeixo del blog That Quilt.
    Una abraçada,

    ResponElimina
  3. Gracias Guajira83, no conocia ese blog y está muy bién.
    Referent el Dear Jane, ja fa temps que havia de mirar cada bloc a altres blogs per veure com anaven els colors, i el més passat hi havia un bloc que no sabia per on començar, i li vaig preguntar i no m'ha dit res.
    A més a l'agost em va agradar molt fer 5 blocs en serie, i sumant tot plegat, he decidit seguir per un altre costat.
    Crec que sense tenir-ho previst, tenia massa feina i no donava l'abast, què hi farem. Ja li he enviat un e-mail per donar-li gracies i dir-li que no seguia.
    Gracies per deixar el vostre comentari! pensava que era jo que no m'havia adaptat.
    Agnès

    ResponElimina