dissabte, 21 de gener del 2012

ESTOIG EN 38 MINUTS

Hola
avui és el meu sant, no és que ho celebri molt, però com que és dissabte, he fet allò que m'agrada més: COSIR. Normalment és un dia que rebo algun regal, però avui sóc jo que us faig un regal: una tirallonga de fotos on veureu com es fa aquest estoig, que jo he fet amb 38 minuts, i podia haver estat menys perquè he hagut de desfer una costura.
Feia temps que habia pensat que aquest mètode no l'havia utilitzat mai i que és més ràpid i bonic que fer servir el bies de sempre.



 12.14 Faig el patró amb un tros de paper per saber el tamany i forma que vull que faci
 
12.17 Despres marco el patro sobres les dues robes a la vegada, dins i fora.
 12.18 Ho preparo per cosir, dret amb dret, deixant 3 o 4 mm de marge.
 
12.21Deixo un tros de goma que serà el trau.
12.23 Cuso a màquina tot el contorn, excepte una part, per poder donar la volta després.














12.25 A la part del trau faig 3 passades per reforçar-ho.

12.27 Quan ho tinc cosir ho giro.













12.28 Faig un nus a la goma del trau per la part de dins perquè no s'escapi.
 12.32 Ho planxo, per fixar millor les costures.

 12.36 Cuso la part que faltava que ha servir per girar. La deisfaig i torno a fer bé, perquè em queda arrugada, la roba de fora és elàstica i la de dins no.











12.47 Ho plego i ho preparo per cosir els laterals. Jo no embasto mai, per això tantes agulles.
12.52 Ja tinc els dos costats cosits, els remato

  12.52 Trio un botó i plantejo el lloc on ha d'anar.












13.01 Cuso el botó i estoig acabat i planxat

 És el primer tutorial que faig, espero que s'entengui.
ah! I això no és patchwork!

2 comentaris:

  1. Moltes felicitats pel Sant i pel tutorial ¡¡¡¡¡ Espero que ni sigui l´últim Sant que celebris i que tampoc sigui l´últim tutorial que posis. Petons. Alícia

    ResponElimina
  2. S'entén perfectament. Gràcies ! i felicitats pel sant.
    Tens uns treballs molt bonics i segueixes uns blocs molt interessant.
    Et seguim !!!!!!

    Carme C. de Barcelona

    ResponElimina