divendres, 24 de febrer del 2012

ALMAZUELAS DESÊ BLOC

Aquest és el bloc que fa 10 del SAL de les Almazuelas que organitza la Belen.
http://belenpatchwork.blogspot.com/ 
ja passen pel 12, però m'he quedat endarrera, espero posar-me a to aviat, perquè en principi eren 12 blocs i al final seran 15 pel qui vulgui. I les almazueles donen molta feina, però després de 10, vaig molt més ràpid a fer-les, però això no treu que cada bloc tardi unes 3 o 4 hores a fer-lo, i crec que el quilt amb 15 blocs quedarà millor.
 

Fer almazuelas m'agrada, tinc el bloc preparat a dins un estoig i me'l emporto vagi on vagi, i quan em sobren uns minuts vaig fent. Mentre espero que els nens facin extraescolars, o surtin d'escola, o que sigui l'hora per la propera visita de feina, o algu que et truca i parla molta estona..... si s'aproften totes les estones mortes dona per molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada