divendres, 17 de febrer del 2012

COIXI PER ELS 100 ANYS

Avui és festa grossa, la meva àvia fa 100 anys.
Sempre li ha agradat molt que m'agradés tant cosir. Moltes vegades em deia que jo no havia d'estudiar, el que havia de fer era muntar una botiga de fils i agulles. I les vegades que estic treballant i penso que potser li hauria d'haver fet cas! Potser quan sigui gran :-)

Si ella no fos tant gran segur que seria la seguidora numero 1 d'aquest blog.
El meu regal és una funda del coixí que fa servir per recolzar les mans o si no el porta el pengem entre els dos mànecs de la cadira. Per això hi ha fet dues tires elàstiques, que quan pengis el coixí es veu el 100 del dret.
Davant:














                                                                                         Darrera:


1 comentari:

  1. El coixí t' ha quedat preciós!!!!! Moltes felicitats per la iaia!!! Es passejarà ben orgullosa amb ell!!!!!!!

    Alícia

    ResponElimina