dimarts, 15 de maig del 2012

SAMARRETA 11 ANYS JULIA

La Júlia feia 11 anys, i com sempre a ultima hora, la meva filla li volia fer un detall, i jo la vaig animar, com que anàvem tard no ho va fer sola i ella em va ajudar a fer i a decidir. El resultat final no tinc foto, quan la tingui us ensenyo, però veureu una tirallonga que serveix de tutorial.

Aquesta és una samarreta que li anava petita però jo la guardava per reciclar.
  
I aquesta és una samarreta de publicitat, una mica grossa, que farà de base, i que hem retallar les mànigues, el coll i el baix.
 

Fem servir l'esquena de la samarreta per afegir a la bàsica . i afegim una roba fosca entremig, i dibuixem un onze que dibuixem i resseguim a màquina.





 
 Després ho foradem per trobar la roba de fons.

Cosim tot el pedaç a maquina fent filigranes amb la pota d'encoixinat lliure.
Afegim un cor que formava part a la part del davant de la samarreta petita.
Al coll vaig fer forats cada 2 cm i vaig passar-hi una tira de samarreta (treta de les mànigues de la samarreta blanca tallada a ratlles).Com si sobrefilés a mà.
I tot plegat va servir de regal per els 11 anys de la Júlia. 
 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada