dissabte, 15 de setembre del 2012

PITAGORES LUTE

Aquest any m'he proposat acabar el que tinc començat. Sempre tinc idees de fer coses noves, i acabar ho vaig deixant.
Ja sé que tinc les almazuelas molt a punt, però volia feina per poder cosir a mà. Avui he anat a comprar roba negre per fer el Pitagores, roba taronja per fer el darrera de les almazuelas, i boata per les dues coses. Ho he començat a preparar per poder cosir-ho a la roba.
M'agrada tenir alguna cosa preparada per poder fer a mà, per aprofitar aquelles estonetes de seure al sofà amb la família. Que si no aprofito per cosir em sento que estic perdent el temps.
Ara he de cosir-ho tot amb punt d'aplicat invisible (a mà), i després preparar l'encoixinat.
Com ho faig a maquina o a mà?, jo ja tinc una idea, però em podeu dir la vostra.



2 comentaris:

  1. Que bonic! Això d'acabar coses que tens a mitges està molt bé! és un bon propòsit que jo també hauria de fer, je, je... Tenir alguna cosa a fer a mà sempre va bé!

    ResponElimina