dissabte, 29 de juny del 2013

Moneder amb tanca de pessic

L'altre dia mirant pels blogs vaig trobar un tutorial per fer aquest estoig.http://www.telamarinera.cat/
Feia temps que havia comprat un tanca i encara no n'havia fet res.
I l'estoig-necesser que feia servir pel bolso no tancava bé i sovint ho trobava tot escampat pel bolso, 
I avui ha arribat el dia.


Al triar les robes vaig agafar un kid de robes que tenia pendent per fer alguna cosa i sempre em costa estrenar, (ja sabeu que soc d'aprofitar) i a més eren del telamarinera on he seguit el tutorial.


  
I això és el resultat:



Jo ho fet tot a mà, encara que és més ràpid fer-ho a màquina. Però ara amb el bon temps no tinc ganes de tancar-me a dins a cosir a màquina i prefereixo estar a l'aire lliure cosint i disfrutant de la companyia familiar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada